Voorbereiding - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Miranda & Hans - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Miranda & Hans - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda & Hans

29 Januari 2011 | Nederland, Lelystad

De laatste weken zijn erg hectisch geweest. De ziekte en het overlijden van mijn vader hebben er bij ons allebei best ingehakt. We zijn erg blij dat we in staat zijn onze geannuleerde reis naar Thailand alsnog te gaan maken.
De ware vakantiestemming moet nog komen, maar als we terugdenken aan de fantastische vier weken van vorig jaar en ik terug blader door ons fotoalbum van toen, komt het gevoel al een beetje terug.
Het wordt dus tijd om de zomerkleren tevoorschijn te halen, de rugzakken uit te schudden en de Deet en zonnebrand klaar te zetten. Nog een paar nachtjes slapen dan mogen we zes weken genieten van warm weer, heerlijk eten en prachtige natuur. Hopelijk beleven we weer net zoveel avonturen als vorig jaar en hopelijk lezen en leven jullie weer met net zoveel plezier mee!

• 02 Februari 2011 - 16:14

Zahra:

Dag Miranda en Hans, een hele fijne vakantie gewenst. Hoop dat jullie een goede reis hebben en kunnen genieten en ontspannen net als de vorige keer!

Take care, liefs van Zahra.

• 03 Februari 2011 - 13:22

Mirjam :

Een hele fijne vakantie toegewenst! Rust lekker uit en geniet er van. Ik ga jullie verhalen natuurlijk weer volgen.

Groetjes,

Mirjam

• 24 Februari 2011 - 13:26

Oh Vreselijk:

Och wat vreselijk, zo met je voeten omhoog en zo'n waanzinnig uitzicht, vreselijk..... :-)