Voorbereidingen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Miranda & Hans - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Miranda & Hans - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda & Hans

14 Augustus 2016 | Nederland, Lelystad

Nog een paar weken dan vertrekken we naar Frankrijk. We hebben alle ideeën, wensen en eisen op een rijtje gezet en daar een route uit samengesteld.
Globaal denken we als volgt te gaan rijden:
4 september Vertrek naar Boulogne sur Mer
5 september Verder reizen naar Etretat waar we de beroemde krijtrotsen gaan bekijken en een bijzondere eikenboom willen bezoeken.
7 september Verder reizen richting de monding van de Loire, waar vandaan we een uitstapje naar zee gaan maken en misschien nog wat meer.
9 september trekken we door de Loirevallei. Doen we dit in één, twee of drie dagen? Hoever gaan we de vallei door? Dat weten we nog niet.
Een paar dagen later: trekken we door naar het zuiden. Eindbestemming Vézac in de Dordogne. Blijven we daar of trekken we nog ergens anders heen? Dat staat nog niet vast, we kunnen alle kanten op.
22/23 september Afhankelijk waar we zijn gaan we in 2 of 3 dagen weer richting Lelystad, want 27 september roept de plicht weer.